poniedziałek, 2 sierpnia 2021

[689] Kate O' Donnell- 'Przemiana. Ajurwedyjski sposób na piękno i zdrowie'

 ***


Autor: Kate O' Donnell
Tytuł: Przemiana. Ajurwedyjski sposób na piękno i zdrowie.
Seria: -
Wydawnictwo: Znak Jednym Słowem
Stron: 288

Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Dziś masz ku temu idealną okazję wraz z nową książką pani O'Donnell!

Ajurweda jest niczym innym niż perfekcyjnym połączeniem zdrowych pokarmów, odpowiednio dobranych ziół oraz nawyków. Wiele osób uważa, iż jest ona jedną z najstarszych medycyn indyjskich, polepszającą stan organizmu. Prosty sposób na to, jak łatwo można naprawić zachwianą charakterystycznym dla współczesnych czasów pośpiechem równowagę ciała i duszy.

Przyznam szczerze, że nigdy nie interesowały mnie sposoby na poprawienie stanu swojego ciała za pomocą ziół. Zazwyczaj wkładałam je gdzieś między bajki, obiecując sobie, że w wolnej chwili dokładnie doczytam wszelkie informacje. W końcu świat nie od dziś żyje zgodnie z różnymi naukami, mającymi pomóc w naprawieniu tego, co zepsuł towarzyszący nam codziennie stres. Dlatego gdy dostałam możliwość przeczytania nowej książki pani Kate O'Donnell, zainteresowałam się. Może to jest sposób na wszelkie dolegliwości tego świata... ?

Od razu po rozpakowaniu paczki w oczy rzuciło się bardzo ładne wydanie. W środku nasz zmysł estetyczny cieszą przepiękne, duże fotografie, jak na załączonym poniżej zdjęciu:


Dostajemy od autorki konkretne informacje, czym tak naprawdę jest Ajurweda. Jestem pełna podziwu, ponieważ pani O'Donnell wyjaśniła wszystko bardzo przejrzyście, dzięki czemu ktoś nie interesujący się tym do tej pory (jak ja) mógł nauczyć się czegoś nowego. I nie posiłkować się przy tym Internetem.


Ta książka to nie tylko piękne fotografie; dostajemy również całkiem spory zapas przepisów na różnego rodzaju napary z ziół oraz to co dla kobiet najważniejsze- naturalne toniki do twarzy, kremy, etc. Możemy więc wpływać na swoje ciało nie tylko od wewnątrz, ale i od zewnątrz. I to wszystko w stu procentach naturalnie, bez odczytywania składów na kolejnych opakowaniach kosmetyków.


Jestem bardzo zadowolona, że sięgnęłam po tę pozycję. Co prawda sama jeszcze nie korzystałam z przepisów, ale dogłębnie je przeczytałam. Najlepsze jest to, że nie potrzebujmy ziół drogich czy trudno dostępnych, lecz takie, które napotykamy na swojej drodze praktycznie codziennie. 

Myślę, że napisanie takiej książki to w dzisiejszych czasach strzał w dziesiątkę. Nie oszukujmy się, praktycznie każdy z nas na co dzień odczuwa stres, jemy byle co i byle szybciej, mamy problemy z zasypianiem, gdyż myślami już jesteśmy w dniu następnym. Może właśnie tego typu pozycje pozwolą nam uratować resztki naszego zdrowia?

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Znak!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*