poniedziałek, 26 września 2016

[323] Laurelin Paige- 'Uwikłani. Na zawsze'

***

Autor : Laurelin Paige
Tytuł : Uwikłani. Na zawsze
Seria : Uwikłani/ t.3
Wydawnictwo : Kobiece
Stron : 464

Nie można stworzyć prawdziwego związku bez zaufania, o czym przekonała się Alayna i Hudson. Teraz, aby dać szansę tej miłości, oboje ze wszystkich sił starają się być ze sobą szczerzy. Jak się okazuje, szczerość może być wybiórcza- Hudson nadal skrywa przed ukochaną sekrety tak wielkie, że mogą za jednym  zamachem zniszczyć kiełkujące zaufanie. 

Co zrobisz, gdy okaże się, że całe Twoje szczęście to tylko gra dwójki zblazowanych bogaczy?



Drugi tom tej erotycznej serii nieco mnie zawiódł, więc do tego podchodziłam z lekkim sceptycyzmem. Wiecie, ogólnie jakoś nie ciągnie mnie do literatury erotycznej, ale akurat Uwikłanym dałam szansę. Raz było lepiej, raz gorzej. Ale dotrwałam. A co ciekawe, ta część okazała się być równie ciekawa, co tom rozpoczynający serię.

Alayna wciąż walczy ze swoimi demonami, starając się zaufać Hudsonowi. Uwierzyć, że mężczyzna naprawdę ją kocha. Do ich związku jednak wciąż pakuje się Celia, dawna przyjaciółka Pierce'a, pragnąca uwieść mężczyznę. A kryje w zanadrzu prawdziwą bombę...

Jak już wspomniałam, ten tom jest znacznie lepszy od swojego poprzednika. To prawda, jak chyba każdy erotyk wiele można przewidzieć od samego początku- zamiast seksu miłość na całe życie, zmiana zachodząca w dotychczas niedostępnym mężczyźnie, ślub, dzieci, etc. etc. Ostatecznie jednak seria się obroniła wprowadzając kolejne sekrety (a już myślałam, że więcej ich nie będzie!). Pytanie, co z agresywnie odkrytą prawdą zrobi sama zainteresowana, czyli Alayna. Wszystko bowiem dotyczy jej, a to, o czym się dowie, zachwieje jej uczuciem do przystojnego biznesmena. 

Ostatecznie... nie czuję zawodu. Książkę połknęłam w kilka godzin, a jeżeli chodzi o ten gatunek to zdarza mi się to naprawdę rzadko. Jeżeli ktoś już zaczął swoją przygodę z Uwikłanymi, to koniecznie musi kontynuować ;)

Za możliwość przeczytania dziękuję Wydawnictwu Kobiece!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*