niedziela, 17 listopada 2013

[104] Erica Spindler- ' Ślepa zemsta '

Praca hostessy to jednak jest ciekawa ;d

***

Autor : Erica Spindler
Tytuł : Ślepa zemsta
Seria : -
Wydawnictwo : Mira
Stron : 480
Półka : Od wydawnictwa

Huragan Katrina dla wielu był końcem świata- zniszczone domy, zawalone ulice, cały dobytek życia zmienił się w ruinę. Do tego tak wiele ofiar... Dla Patti O'Shay żywioł miał wymiar podwójnej tragedii- to po nim odnaleziono ciało jej ukochanego męża. I choć początkowo zdawało się, że to Katrina stoi za jego śmiercią, to badając sprawę Patti wpada na trop seryjnego mordercy, lubującego się w odcinaniu dłoni...

Okładka, szczerze powiedziawszy, kojarzy mi się... z romansem. Nie wiem dlaczego. I tak przed przeczytaniem informacji z tyłu myślałam, że to taki thriller z wątkami miłosnymi. Warto było ?

Patti O'Shay jest rezolutną kobietą, jak i detektywem; odkąd jej małżonek w dziwnych okolicznościach rozstał się z życiem nie spoczęła, póki nie wpadła na choćby najmniejszy trop. Polubiłam ją za odwagę i dążenie do celu mimo wszelkich przeciwności. Inną, ciekawą postacią jest Yvette Borger, która na co dzień, a raczej co noc pracuje jako tancerka w nocnym klubie. Egoistyczna młoda dziewczyna początkowo zupełnie nie dała się polubić, ale z czasem stawała się coraz bardziej empatyczna i... sympatyczna. 

Nie spodziewałam się wiele po tej książce; tak jak już wspominałam, raczej stawiałam na nieciekawy thriller ze szczyptą romansu, która w końcu przesłoni cały wątek. A tu proszę- książka tak mnie wciągnęła, że nie chciałam się z nią rozstawać. Perypetie i pomysły Patti, szukającej odpowiedzi kto stoi za morderstwem jej męża, zboczeniec, który odcina dłonie i tancerka, która staje się celem pewnego Artysty... To tworzy mieszankę wybuchową, którą naprawdę dobrze się czyta !

Za książkę dziękuję wydawnictwu Mira ! ;)

 

3 komentarze:

  1. Ta autorka jeszcze przede mną, a widzę, że muszę przeczytać jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O autorce słyszałam wiele dobrego, ale jeszcze nie miałam okazji jej poznać. Okładka też skojarzyła mi się z romansem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo o tej autorce, przeczytam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*