piątek, 23 maja 2014

[147] ks. Wacław Grądalski- ' Wzór na szczęście ' + PROMOCJE w Novaeres !

Zepsuł mi się czytnik. 
Czeka mnie kolejny niezaplanowany wydatek ... ech. 
Upał, upał, upał- a kiedy znajdę czas na opalanko ? ;3

***
 http://ebookpoint.pl/promocja/831/
( Po kliknięciu w link przejdziecie do strony z promocjami )

Do 28 maja na stronie ( po kliknięciu w obrazek ) PROMOCJA- wszystkie ebooki wydawnictwa Novaeres tylko 9,90 zł !

***


Autor : ks. Wacław Grądalski
Tytuł : Wzór na szczęście
Seria : -
Wydawnictwo :  Wydawnictwo M
Stron : 88

Każdy z nas przynajmniej raz w swoim życiu pomyślał "Boże, jak ja bym chciał/-a znać wzór na szczęście !". Prawdą jest, że wielu z nas nie jest zadowolonych z życia, jakie prowadzimy; zawsze czegoś nam brak, chcemy więcej. Pędzimy przed siebie, by potem zauważyć, że w tej bezmyślnej pogoni zgubiliśmy to, co najważniejsze- szczęście. Często robimy tylko to, czego wymagają od nas inni- innym razem mówimy "byle do weekendu", "byle do wakacji", "byle do... ". 
Jak odnaleźć siebie ? Jak natrafić na ten unikalny wzór, mający zapewnić nam radość ?

Trudno mi się wypowiedzieć o tej książce; to kolejny mini poradnik, sięgnęłam po niego z ciekawości- jaki to może być ten wzór na szczęście ? Czy to możliwe, żeby istniał ? 
Dzisiaj recenzja krótka, bo i książka drobnych rozmiarów. Przeczytałam w kilka godzin, ale nie czuję się bardziej oświecona. Tak naprawdę wszystkie złote rady i przepisy się powtarzają. Po prostu... wiedziałam, że nie będzie mi lepiej, gdy przeczytam książkę, aczkolwiek myślałam, że może faktycznie jest w niej ukryte coś takiego, co warto zastosować w moim życiu codziennym. Niestety ;)

Za książkę dziękuję Wydawnictwu M !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*