poniedziałek, 14 maja 2012

oTAGowanie ;)

Hej ;) zostałam oTAGowana, co w pewnym sensie zmusiło mnie do powrotu na bloga :D 'Nominowały' mnie trzy osoby- Maruda007, Justilla i Jędrzej.
Zasady:
 1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.

Pytania od Marudy007:

  1. Czego nie lubisz w blogowaniu ?
Hmmm...  Trudno powiedzieć. Czasem nienawidzę pisać notek ;)
 2.Jakiego gatunku książki na pewno byś nie przeczytała ?
Naukowych ;)
 3. Jaki jest Twój ulubiony film ?
Eurotrip :D
 4. Co śmiesznego wydarzyło Ci się, kiedy byłaś dzieckiem ?
Lepiej o tym publicznie nie wspominać ...
 5. Wolisz szpilki, trampki czy tenisówki ?
Wszystkie buty <3 jestem uzależniona od ich kupowania ;D
 6. Jaki kanał najczęściej oglądasz ?
Każdy, na którym lecą 'Trudne sprawy" :)
 7. Przeglądasz takie strony jak kwejk, demotywatory ?
Jasna sprawa.
 8. Ulubiony zespół ?
The Rasmus
 9. Wolisz kurtkę czy płaszcz ?
W zimie płaszcz ;)
10. Czego zawsze zapominasz z domu ?
Ściąg :)
11. Podoba Ci się nowy hymn na Euro ?
Czemu nie ;>

Pytania Justilli :

1. Jak często kupujesz książki?
Raz na rok, może rzadziej.
2. Czy zwracasz uwagę na okładkę, czcionkę, sposób wydania?
Oczywiście ;)
3. Miękka czy twarda oprawa?
Twarda ładnie wygląda, ale miękką lepiej się trzyma ... Twarda :D
4. Czy starasz się pisać coś własnego, czy do szuflady czy też do publikowania na jakiejś stronie/forum?
Tylko notki na blogu ;)
5. Gdyby zabrano ci w s z y s t k i e książki jakie posiadasz, zabronili kupować jakąkolwiek, nie mógłbyś/mogłabyś też żadnej on nikogo pożyczyć... Co byś zrobił/a?
Oszalałabym
6. Marzenie, które zamierzasz spełnić, gdy będziesz dorosła/y albo jak wystarczająco zarobisz?
Podróż samochodem przez caaały świat z paczką przyjaciół.
7. Jesteś rannym ptaszkiem, a może sową?
Zależy ;)
8. O co byś poprosiła dżina albo złotą rybkę? Masz tradycyjne trzy życzenia.
Tajemnica ;>
9. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak ;)
10. Miałaś/miałeś kiedyś ochotę wyrzucić książkę przez okno (lub tym podobną czynność), gdyż tak ci się nie podobała? Jeśli tak, jaką?
Żeby to raz ... Nie pamiętam tytułu.
11. Rozejrzyj się i weź najbliższą ciebie książkę. Otwórz ją na przypadkowej stronie i zapisz pierwsze zdanie jakie rzuci ci się w oczy. Podaj tytuł książki.
" Przypadek Renfielda staje się coraz bardziej interesujący ... " 'Dracula' Brama Stokera.

I na koniec pytania Jędrzeja :

1. Jakie są twoje plany przyszłość?
Jak na moment obecny chcę spędzić zaje*** wakacje ;)
2. Bliższy jest ci Pitagoras, Kochanowski czy Erazm z Rotterdamu?
Kochanowski
3. Powtórzysz ten wierszyk: "Szła pchła koło wody, pchła pchłę pchała do wody i ta pchła płakała, że ją druga pchła pchała"?
Jasne
4. Kurczak na talerzu czy gdakający, pierzasty i biegający po wybiegu?
Na talerzu ;d
5. Kupujesz kosmetyki testowane na zwierzętach?
Staram się nie.
6. Co sądzisz o nowym egzaminie gimnazjalnym?
Mogę tylko współczuć gimnazjalistom ;)
7. Śpiewasz pod prysznicem? (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać:))
No oczywiście !
8. Jest coś, czego żałujesz?
Niestety tak
9. Palnęłaś/palnąłeś coś głupiego, z czego wszyscy się śmiali?
Cały czas ;)
10. Pesymistka/pesymista czy optymistka/optymista?
Raczej optymistka
11. Oko w oko z niedźwiedziem. Co byś zrobiła/zrobił?
Zawołałabym "dooobry misiu, doobry ... " i czekała na cud ;)

Typuję :

Zauważyłam, że praktycznie każdy został już oTAGowany ;)

Moje pytania :
1. Sukienka, spódnica czy spodnie ?
2. Ulubiony cytat ?
3. Czy gdy usłyszysz jakąś piosenkę to nucisz ją potem mimowolnie przez cały dzień ?
4. Kiedy zaczęłaś przygodę z książką ?
5.Ulubiony książkowy bohater ?
6. Czy kiedykolwiek żałowałaś, że fikcyjna postać nie istnieje naprawdę ?
7. Którą porę roku lubisz ?
8. Masz zawierzaka/ki ?
9. Prysznic czy wanna ?
10. Boisz się szczurów ?
11. Czy oglądałaś horror, po którym bałaś się iść sama do łazienki ? Podaj tytuł

6 komentarzy:

  1. Dzięki za zaproszenie, ale ja bastuję, trochę przeraża mnie ta ilość zasad jakie trzeba spełnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś wybrnęłaś z tych pytań, ale trochę lakonicznie wyszło. Zresztą co ja się czepiam, ja też tak odpowiadałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wymyśliłaś pytania :) I też uwielbiam buty:3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się hymn wcale nie podoba, uważam nawet, że to wstyd wyskoczyć z czymś takim.:)
    jestem typowa sowa, a okładkę wolę miękka :) to tyle różnic

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały czas mówię coś głupiego z czego później cała klasa śmieje się przez cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, dobry misiu, dobry :D Rozwaliło mnie to, z tych wszystkich odpowiedzi ta najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*