poniedziałek, 9 października 2017

[404] Katarzyna Berenika Miszczuk- 'Sekretnik Szeptuchy. Co każda Słowianka powinna wiedzieć'

***





Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Tytuł: Sekretnik Szeptuchy. Co każda Słowianka powinna wiedzieć.
Seria: Kwiat paproci/ t. 3.5
Wydawnictwo: W. A. B.
Stron: 416

Dziś przychodzę do Was z książką, nie- książką. Wiem, że istnieje popularna seria Kwiat paproci naszej rodzimej autorki, jednak do czasu przeczytania Obsesji nie miałam okazji zapoznać się z twórczością pani Katarzyny Bereniki Miszczuk. Teraz, gdy recenzowana dziś przeze mnie książka trafiła do moich rąk, koniecznie muszę z serią się zapoznać! W końcu jestem Słowianką, prawda? :)

W to poniedziałkowe południe uraczę Was kilkoma zdjęciami, bowiem sądzę, że moje słowa nie oddadzą w pełni uroku owego sekretnika. Łapcie więc:


 Sekretnik Szeptuchy to swego rodzaju notes/ kalendarz. Poza tradycyjnym podziałem na dni, autorka zaserwowała nam również przeróżne, słowiańskie informacje. Przykład poniżej, gdzie mowa o władcy podziemi. Aby ułatwić nam nieco sprawę, dostajemy także spis treści (zdjęcie powyżej).


 Uwielbiam tego rodzaju informacje. Zawsze intrygowały mnie legendy, mity, dawne podania. No i w szczególności bóstwa, w jakie wierzyli nasi przodkowie. Z historią Słowian nie miałam do tej pory do czynienia- wiadomo, brak czasu trochę zaburza moją wizję tego, co chciałabym jeszcze przeczytać. Pani Miszczuk podarowała mi więc swoisty prezent.
 



Nie mogę nie wspomnieć o rysunkach, jakie także umieszczono w Sekretniku! Moim zdaniem jest to wisienka na torcie, dzięki czemu ta nie- książka jeszcze bardziej zyskuje na uroku.

Sekretnik Szeptuchy jest zbyt urodziwą książką, abym miała zabrudzać ją własnymi notatkami. Zwyczajnie szkoda mi jej na moje bazgroły, dlatego od razu ląduje na półce, dumnie prężąc grzbiet. 

Jesteście zaintrygowani? Zachęcam do "zaprzyjaźnienia" się z ową lekturą, nie będziecie zawiedzeni!

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu W. A. B.!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*