wtorek, 30 grudnia 2014

[196] Michael Bond- 'Paddington'

***



Autor : Michael Bond
Tytuł : Paddington
Seria : Miś Paddington
Wydawnictwo : Znak Emotikon
Stron : 448

Państwo Brown przybyli na stację Paddington w Londynie, by odebrać swoją córeczkę Judytę; zauważają jednak misia z kartką "Proszę zaopiekować się tym misiem. Dziękuję.". Nie zastanawiając się, postanowili przyjąć pod swój dach tajemniczego niedźwiadka, który okazał się bardzo kulturalnym młodym misiem, pochodzącym z najmroczniejszego zakątka Peru. A że jego imię było zbyt dla nich trudne do wymówienia, postanowili nazwać go Paddingtonem. 
Ciekawi jesteście, czy miś będzie potrafił odnaleźć się w mieście ? A może chcecie poznać jego przygody ?

Być może ktoś z Was trafił na zwiastuny nowego filmu z misiem w roli głównej- tak, tak, od grudnia 2014 naszego Paddingtona można obejrzeć w kinie :)

Misie chyba od zawsze kojarzyły mi się z bajką mojego (i pewnie nie tylko mojego !) dzieciństwa- Kubusiem Puchatkiem, kochającym miód najbardziej ze wszystkich smakołyków. Ciekawa byłam, jak skonstruowany został Paddington, jak wiele podobieństw bądź różnic zauważę... A więc ?

Napis na okładce głosi: Dostaniesz fisia na punkcie misia ! i sądzę, że właśnie tak stało się w moim przypadku- ja, stara kwoka w wieku dwudziestu jeden lat zostałam oczarowana książką dla dzieci. I było mi bardzo przykro, kiedy lektura się skończyła... Paddington to pozycja obszerna, więc łatwo zakochać się w zwariowanym niedźwiadku, któremu żaden problem niestraszny ! Ekranizacji co prawda jeszcze nie widziały moje oczy, ale już mam zapisaną na liście 'do obejrzenia' ;)) 
Jeśli lubicie cofać się do lat młodości, zachęcam ! Trudno się nudzić, czytając o przygodach misia Paddingtona, wielkiego fana marmolady :)

Zdjęcia dzięki uprzejmości wydawnictwa Znak Emotikon :)


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Znak Emotikon !


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*