niedziela, 18 maja 2014

[145] Jeffery Deaver- ' Październikowa lista '

***


Autor : Jeffery Deaver
Tytuł : Październikowa lista
Seria : ?
Wydawnictwo : Prószyński i S-ka
Stron : ?

Wszyscy rodzice kochają swoje dzieci i gotowi oddać są za nie życie, gdy ich pociechom grozi niebezpieczeństwo. Prawdopodobnie nie ma dla nich żadnej granicy oddania, żadnej przeszkody. Więc kiedy dowiesz się, że ktoś porwał Twoje dziecko, może runąć cały Twój świat; być może oszalejesz czekając na jakąkolwiek wiadomość od porywacza. Być może chodzi mu jedynie o pieniądze, a może nie tylko... 

Dziś recenzja będzie bardzo krótka, bo muszę się do czegoś przyznać- czytając, zupełnie nie mogłam się na książce skupić i teraz mam zagwozdkę: czy to ja nie poświęciłam jej wyjątkowo dużo uwagi, skupienia i czasu, czy po prostu tej pozycji przeczytać się nie da ? Wątki strasznie mi się plątały, w pewnym momencie już nie wiedziałam, czy zaczęłam czytanie od dobrej strony... No, ale po czasie moje wątpliwości się rozwiały i ostro parłam dalej przez kolejne stronice. Głupio z mojej strony, ale książki nie zrozumiałam- była jakaś intryga, jedna kobieta działała po dwóch stronach, tylko w końcu nie wiem, po czyjej była tak naprawdę ? Także moje odczucia względem Październikowej listy są dość sprzeczne i choć twórczość Deaver'a lubię, to tym razem się nieco zawiodłam... Zapętlanie zapętlaniem, ale w końcu można tam po prostu oszaleć.

Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka !

www.proszynski.pl

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*