środa, 9 kwietnia 2014

[135] Anais Nin- ' Małe ptaszki '

Już niedługo... zmiany !

***


Autor : Anais Nin
Tytuł : Małe ptaszki
Seria : -
Wydawnictwo : Prószyński i S-ka
Stron : 180
Półka : Od wydawnictwa

Mało jest kobiet, które w swoich rękach nie dzierżyły już 50 twarzy Greya lub -z wypiekami na twarzach- są już w trakcie "połykania" tomiszczy. Literatura erotyczna z dnia na dzień robi się coraz popularniejsza, a my, Czytelnicy, możemy tylko czekać na kolejne pozycje i zastanawiać się, czym też autor nas zaskoczy...

Anais Nin nie mogła korzystać z tego, co już powstało- nie jest także kolejną Autorką, która płynie na fali popularności powieści erotycznych. Dlaczego ? Bo nie żyje od 1977 roku... 

Czytając zbiór trzynastu opowiadań, zebranych w jeden tom Małe ptaszki możemy przyjrzeć się erotyzmowi tamtych lat; co prawda po takich lekturach, jakimi raczą nas obecni pisarze chyba nic już nas nie zaskoczy, aczkolwiek... Tamte czasy są zupełnie inne, można by rzec, że poniekąd coś dopiero się wykluwało. 
Osobiście mam mieszane uczucia co do opowiadań- zawsze mam trudności z recenzją, bo wiadomo, niektóre historie nie zostają w głowie na dłużej. Nie powiem, czytając Małe ptaszki miałam kilka swoich 'faworytów', opowiadań, które zostaną mi w głowie na nieco dłużej, ale... niektóre spośród trzynastu były trochę odrzucające. Ale tylko trochę.
Nie mogę zebrać myśli. To przez te opowiadania- niektóre kończyły się, zanim zdążyłam się jakoś przystosować. Czytało się dobrze, choć niektóre opisy nieco mnie bawiły. Książka nie jest ogromna, do przegryzienia w kilka godzin... szczególnie polecam osobom, które lubują się w tego typu historiach :)

Za książkę dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka !

www.proszynski.pl
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*