czwartek, 24 października 2013

[099] Lisa Renee Jones- ' Gdybym była Tobą '

Jutro Kraków <3

***


Autor : Lisa Renee Jones
Tytuł : Gdybym była Tobą
Seria : Gdybym była Tobą
Wydawnictwo : Pascal
Stron : 384
Półka : Od wydawnictwa

Sara jest zwyczajną nauczycielką angielskiego, ale jak każda kobieta chciałaby, aby jej życie miało... więcej smaczku. Szczególnie, gdy w jej ręce trafiają pamiętniki tajemniczej Rebeki, znalezione przez przyjaciółkę kobiety w jednym ze składzików. Zeszyty są wypełnione zapiskami najintymniejszych spotkań z mrocznym mężczyzną, który w łóżku przekracza wszelkie granice przyzwoitości, łamie bariery bólu i wstydu. Sara, zainteresowana losem tajemniczej kobiety rusza jej śladem, by wdać się w niebezpieczną grę z artystą, a także... własnym szefem.

Okładka jest po prostu erotyczna- nic dodać, nic ująć. Nawet, gdyby wcześniej nie było informacji, o czym ta książka jest, to front wyraźnie na wątek główny wskazuje.

Sara ma poukładane życie, choć często musi zaciskać pasa; z nauczycielskiej pensji nie może pozwolić sobie na zbyt wiele, jednak ogólnie jest zadowolona. Wyzwolona z kieratu bogatego ojca wreszcie może decydować o sobie. Pamiętniki Rebeki, które wpadają w jej ręce przypadkiem, zmieniają jej życie o 180 stopni; autorka notatek jest kobietą wyzwoloną, pełną erotycznego wdzięku, ale także strachu- nigdy nie wie, co jej kochanek wymyśli... Tak oto zaczyna się podróż Sary w życie Rebeki, którą postanawia odnaleźć.

Choć literatura erotyczna po sukcesie 50 twarzy Greya staje się coraz sławniejsza, to książka o takim charakterze trafiła w moje ręce dopiero niedawno. Erotyzm spotykamy praktycznie na każdym kroku- w muzyce, a co za tym idzie w teledyskach, obrazach, no i książkach. Nie-czytanie erotyków było takim moim mini buntem, aż w końcu postanowiłam sprawdzić, co też tak fascynuje tysiące kobiet, zaczytanych w literaturze erotycznej ?
Muszę przyznać, że książka okropnie mnie wciągnęła; choć niektóre zwroty były dla mnie zbyt wulgarne, to jakoś przez nie przebrnęłam. Sama nie wiem, co wzbudzało moją ciekawość- erotyczna gra między nią a jednym z mężczyzn, czy sprawa Rebeki, która ponoć udała się podróż ze swoim kochankiem. Gdybym była Tobą pochłonęła mnie, zawładnęła mną, zjadając mój wolny czas; zresztą nie tylko mój, bo w kolejce do czytania tej pozycji ustawiła się już spora kolejka ;)

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Pascal ! :)

 

5 komentarzy:

  1. Nie mam problemu z takimi książkami, ale wulgaryzmy skutecznie mnie zniechęcają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zaciekawiła mnie, nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zakochałam się z tej książce. bardzo emocjonujący erotyk i nie mogę się doczekać jego kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wie ktoś może kiedy będzie w sprzedarzy druga część? Książka jest super zakończenie jest pełne napięcia. Po prostu muszę mieć kolejny tom! :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*