wtorek, 10 lipca 2012

Stosisko ;3

Dzień dobry !
u Was też takie upały ? 

Dzisiaj dla odmiany wrzucę swoje ostatnie zdobycze biblioteczne ;)
i nie tylko ;d

Wiem, wiem. Od trzech notek okropnie przeżywam i się przechwalam, ale to silniejsze ode mnie ; )
Wczoraj przyszła wreszcie do mnie płytka, zakochałam się praktycznie we wszystkim, co z nią związane ; ) do tego moje drogie bilecisko. 

Czas na stoooosy ;>

 
Okładki niby widać, ale i tak napiszę co i jak ; )

1. Jodi Picoult- Jesień cudów <-- biblioteka
2. Meg Cabot, Stephenie Meyer i inni- Bale maturalne z piekła <-- biblioteka
3,4,5. L.J.Smith- Pamiętniki wampirów ( trzy księgi )  <-- biblioteka
6. Katarzyna Enerlich- Studnia bez dnia <--od wydawnictwa MG, recenzja już jest ; )
7. Lauren Kate- Upadli <-- biblioteka
8. Meg Cabot- Zbrodnie w rozmiarze XL <-- biblioteka
9. Graham Masterton - Demon zimna <-- biblioteka
10. Beverly Barton- Morderczy dotyk <-- biblioteka
11. Richelle Mead- Córka burzy <-- biblioteka
12. Gabriel Garcia Marquez- Miłość w czasach zarazy <-- biblioteka

Stosiki z bliska ;)



I jeszcze jeden ; )


 1. Phillip Margolin- Śpiąca królewna <-- biblioteka
2. Laura Lippman- Co wiedzą zmarli <-- biblioteka
3. Jerome Delafosse- Krwawy krąg <-- biblioteka
4. Richelle Mead i inni- Pocałunki z piekła <-- biblioteka

Tylko siedzieć i czytać ;) kilka pozycji wzbudza we mnie ogrooomne zainteresowanie :]
Do tego moja odświeżona pasja, czyli bransoletki z muliny :


Więcej moich prac >>klik<<


To na tyle ;)
Miłego dnia wszystkim : **



Show them no fear, sing them goodbye ! <3

6 komentarzy:

  1. Najchętniej porwałbym Ci książkę p. Picoult, a reszta jest mi nieznana. Robisz sama takie bransoletki? Jeśli tak, może byś poświęciła jednego posta na wytłumaczenie, jak to zrobić, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadnej z nich nie czytałamn ;)
    Ale uwielbiam Meg Cabot ( pamiętniki ) no i Jodi Picould . Chociaż czytałam tylko jedną książkę tej autorki.
    Bardzo ładny wystrój bloga ! :)


    zapraszam do siebie.
    welovebaranowa.blogspot.com
    Brakuje mi jednej osoby do 70 obserwatorów , może... ja juz obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ładna bransoletka. Podziwiam każdego, kto robi takie cudeńka, sama nie mam talentu :D

    Kurczę, to się nazywa jeszcze wypożyczanie z biblioteki czy to już podpada pod okradanie jej? ;P Widzę trochę ciekawych pozycji, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka książek z chęcią bym sama porwała do swojego kącika czytelniczego! :D (tak samo, jak płytę Rasmusów <3)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórczość Jodi Picoult jest fantastyczna, ale Rogi Joe Hilla bardzo, ale to bardzo mnie zawiodły. ciekawe jaka będzie Twoja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz wspomnę, że Enerlich zazdroszczę, a za Picoult muszę się wreszcie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku !
Jeżeli już straciłeś te kilka minut na wejście na mój blog i przeczytanie chociaż kilku linijek recenzji, to proszę, daj o sobie znać w komentarzu ;)
Miło się czyta czyjeś opinie :-*